اکثر افراد در زندگی خود، یک دفتر دستکی دارند که در آن، دخل و خرجهای خود را مینویسند. بعضی از این افراد با استفاده از برنامه های حسابداری، حساب دخل و خرج خود را دارند و بعضی ها هم در گوشه دفتر، این حساب ها را یادداشت و در انتها با ماشین حساب جمع و کم میکنند تا آخر ماه، حساب جیب خود را داشته باشند. در این آموزش، قصد دارم به شما نحوه نوشتن یک برنامه حسابداری ساده را به وسیله Excel آموزش بدهم تا کمی از دردسر های جمع یا کم کردن دخل و خرج را کم کنم. در ادامه با ویندوزایران همراه باشید.
این متدی که به شما آموزش میدهم را میتوانید بر روی گوشی ویندوزی خود نیز، انتقال داده و از آن استفاده کنید. سعی شده است تا زبانی ساده، توضیح بدهم و این برنامه، با حجم بسیار کم خود در تمام دستگاه ها، قابل استفاده میباشد
در ابتدا، برنامه Office را باید در سیستم نصب کرده باشید و بعد از نصب، Excel را اجرا کنید. گزینه اول را که Blank workbook است را انتخاب کنید.
در این قسمت، محیط برنامه را مشاهده میکنید که با خانه های خالی چیده شده است.
حال مانند تصاویر عمل کرده و باید خاصیت هر خانه را انتخاب کنید. اول روی خانه A راست کلید کرده و Format Cell را انتخاب کنید پنجره ای به شکل زیر باز گردد. مثال : اگر خانه اول را به صورت Date انتخاب کنید، هر مقداری که وارد خانه شماره A میشود، اکسل آن را به تاریخ تبدیل میکند.
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید
آموزش اکسل ویژه حسابداری خانه ,برنامه ,حساب ,کرده ,حسابداری ,استفاده ,انتخاب کنید منبع
درباره این سایت